g+ f
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

צילום לבר מצווה

מחפשים צילום לבר מצווה? מצאתם!

רמה 1 מעל כולם במחירים נוחים לפרטים והזמנות חייגו למוטי 050-6733621

 

צילום לבר מצווה, מקצועיות שלא הכרתם!

– התפריט שלנו:

45

1. צילום מקצועי לבר המצווה, צילומי סטילס.

2. צילומי וידאו  + עריכה מקצועית לסרט.

3. לאירועים קטנים- חבילה משתלמת של צילום בר המצווה.  (הכוונה ל- תמונות מגנטים ללא הגבלה לאורחים + צילומי סטילס באירוע + קליפים \ קטעי וידאו מתוך אירוע בר המצווה  = מחיר אטרקטיבי!!! חייגו ותופתעו מהדיל החם של חבילה זו!

 

צילום בר מצווה לאירועים

מדובר על צילום לאירוע יחיד ומיוחד מבשר על כך שהגיע הילד שלנו לגיל מצווה וזאת כמובן שמחה גדולה לכל הורה, לשם כך מתקיימים אירועים מיוחדים לכבוד הגיל המיוחד ועם הגיעו של ילדינו לגיל מצוות ואנו  ההורים הנרגשים מארגנים מיד אירוע בר מצווה גדול ומזמינים את המשפחה הגדולה של כל אחד מהצדדים ליום הגדול של ילידיכם ומזמינים גם חברים קרובים לכל אחד מההורים וגם מהילדים שלנו ופתאום האירוע שלנו הפך לאירוע גדול מאוד ואנחנו מתחילים לתכנן מהר צוות צילום לבר המצוות ולבחור בגדים בהתאם לבר המצווה ועוד ועוד וזה לא גמר.

אנו מספקים שירות צילום בר מצווה גם בערים ובמקומות האלו:

צלם בר מצווה במרכז, באשקלון, בקריית גת, בדרום, באור עקיבא, בגדרה, בחדרה, בחוף הכרמל, בנתניה, בהרצליה, ברעננה, בהוד השרון, ברמת השרון, בצל אביב, בקיסריה, בכפר סבא, בפרדס חנה, בשרון, בנתניה, בפתח תקווה, ברמת גן, בראש העין, בחולון, בבת ים, בראשון, בנס ציונה, ברחובות, ברמלה, במודיעין, בשפלה באשדוד

 

 

צילום לבר מצווה – מקצועיות מעל הכל!

צילומי בר מצווה בטכנולוגיה של היום זה צילום ברמה אחרת משהו שעדיין לא נראו ובטח שלא נראו בעבר רמה ועריכות שכאלו לכן יכולים להרוויח מכך המון בעלי שמחות ואירועים רבים שמשתמשים בשירות הזה והוא שירות שאין תחליף אליו כמובן הרי כל אחד צריך צילום לאירוע שלו, בין אם מדובר על בר מצווה או על בת מצווה או על כל אירוע קטן ובטח שגדול אחר.

 

בכל נושא נוסף ולפרטים על צילום בר מצווה וכל אטרקציה נוספת תוכלו לפנות אליו במספר 050-6733621 שלכם מוטי

Call Now Button
WhatsApp chat